Wspomnień Czar cz.0 - zapowiedź

Źródło: https://www.deviantart.com/heyydaydreamer/art/memories-are-gone-308303316


Siemka!


W jednym z poprzednich tematów napomknąłem, że chciałbym się podzielić wspomnieniami na temat moich dotychczasowych samochodów. Z racji tego, że jestem sentymentalny postanowiłem każdemu z nich poświęcić miejsce w osobnym wpisie. Ile było tych aut? Myślę, że co najmniej kilkanaście. Dzięki temu ja przez jakiś czas będę miał o czym pisać a Wy będziecie mieli co czytać.:) 

Oczywiście zwykłe artykuły również będą się pojawiać, dodatkowo co jakiś czas zamieszczę jakiś test. No właśnie... skoro ostatnio testowałem swojego Peugeota to czy seria już się nie zaczęła? Odpowiedź brzmi: nie, tutaj będę skupiał się tylko na tym co było i to w kolejności chronologicznej. Także już jutro odbędziemy podróż w czasie do poprzedniej dekady, gdzie czeka na nas klekoczący Mitsubishi Lancer.

Komentarze